محاسبه تخصصی پورسانت پرسنل پخش و فروش مویرگی

marketing-2

با استفاده از این سامانه، برای هر یک از مسئولین فروش می توان سیاست های متنوع تخصیص پورسانت را تعیین کرد. این تخصیص به صورت درصدی ثابت ، پلکانی/ تصاعدی، هدفمند ، برحسب کالا/گروه کالا،تعدادی/مبلغی و در بازه های زمانی دلخواه صورت میگیرد . با توجه به درصدهای تعیین شده و بر حسب فروش های قطعی شده ، محاسبه دقیق پورسانت ها به صورت گزارش ارائه میشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>